Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tusz 652 drukarka hp 3636


  • Please log in to reply
5 odpowiedzi na ten temat

#1 Kama1509

Kama1509

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 21 June 2021 - 17:38 PM

Hej mam taki problem, kilka dni temu wymieniłam tusze (hp 652) na nowe bo były już puste (wymieniłam oba - czarny i kolorowy), dzisiaj rano drukowałam i były pełne, a przed chwilą po włączeniu drukarki okazało się że kolorowy tusz jest pustybi świeci się dioda informująca że muszę go uzupełnić, jak to możliwe skoro nic w tym czasie nie drukowałam i czy da się to naprawić czy muszę kupić nowy tusz?

#2 Rudy z DrTusz.pl

Rudy z DrTusz.pl

    Advanced Member

  • Moderators
  • 137 Postów:

Napisany 22 June 2021 - 07:12 AM

Hej mam taki problem, kilka dni temu wymieniłam tusze (hp 652) na nowe bo były już puste (wymieniłam oba - czarny i kolorowy), dzisiaj rano drukowałam i były pełne, a przed chwilą po włączeniu drukarki okazało się że kolorowy tusz jest pustybi świeci się dioda informująca że muszę go uzupełnić, jak to możliwe skoro nic w tym czasie nie drukowałam i czy da się to naprawić czy muszę kupić nowy tusz?

W takiej sytuacji koniecznie wykonaj czyszczenie, ustawisz to na panelu drukarki. Jak dużo zdążyłeś wydrukować na tym tuszu? :)



#3 Kama1509

Kama1509

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 22 June 2021 - 10:51 AM

Wydrukowałam około 30 kartek czarnego tekstu i w tym było tylko jedno małe kolorowe zdjęcie. Jak dokładnie wykonać/ustawić takie czyszczenie? Na moim panelu znajduje się przycisk włącz/wyłącz, informacje, anuluj, wznów, sieć bezprzewodowa, kopiowanie w kolorze/czerni oraz Wi-fi direct.

#4 Kama1509

Kama1509

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 22 June 2021 - 10:59 AM

Najdziwniejsze jest to że około 12 normalnie drukowało i pokazywało że tusze są pełne a jakieś 3-4 godziny później nagle pokazało że ten kolorowy tusz jest pusty.

#5 Kama1509

Kama1509

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 22 June 2021 - 11:25 AM

Teraz zainstalowałam aplikacje HP Smart to w zakładce o pojemniku z tuszem wyświetla mi się "awaria wkładu atramentowego". Czy kupno nowego wkładu może rozwiązać sprawę, czy to raczej problem ze strony drukarki?

#6 Rudy z DrTusz.pl

Rudy z DrTusz.pl

    Advanced Member

  • Moderators
  • 137 Postów:

Napisany 22 June 2021 - 12:42 PM

Bardzo możliwe, że jest to awaria, nowy wkład powinien załatwić sprawę, kupiłeś tusz u mnie w sklepie? :)

Teraz zainstalowałam aplikacje HP Smart to w zakładce o pojemniku z tuszem wyświetla mi się "awaria wkładu atramentowego". Czy kupno nowego wkładu może rozwiązać sprawę, czy to raczej problem ze strony drukarki?




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników