Jump to content

Recommended Posts

Posted
Hej mam taki problem, kilka dni temu wymieniłam tusze (hp 652) na nowe bo były już puste (wymieniłam oba - czarny i kolorowy), dzisiaj rano drukowałam i były pełne, a przed chwilą po włączeniu drukarki okazało się że kolorowy tusz jest pustybi świeci się dioda informująca że muszę go uzupełnić, jak to możliwe skoro nic w tym czasie nie drukowałam i czy da się to naprawić czy muszę kupić nowy tusz?
Posted

Hej mam taki problem, kilka dni temu wymieniłam tusze (hp 652) na nowe bo były już puste (wymieniłam oba - czarny i kolorowy), dzisiaj rano drukowałam i były pełne, a przed chwilą po włączeniu drukarki okazało się że kolorowy tusz jest pustybi świeci się dioda informująca że muszę go uzupełnić, jak to możliwe skoro nic w tym czasie nie drukowałam i czy da się to naprawić czy muszę kupić nowy tusz?

W takiej sytuacji koniecznie wykonaj czyszczenie, ustawisz to na panelu drukarki. Jak dużo zdążyłeś wydrukować na tym tuszu? :)

Posted
Wydrukowałam około 30 kartek czarnego tekstu i w tym było tylko jedno małe kolorowe zdjęcie. Jak dokładnie wykonać/ustawić takie czyszczenie? Na moim panelu znajduje się przycisk włącz/wyłącz, informacje, anuluj, wznów, sieć bezprzewodowa, kopiowanie w kolorze/czerni oraz Wi-fi direct.
Posted
Najdziwniejsze jest to że około 12 normalnie drukowało i pokazywało że tusze są pełne a jakieś 3-4 godziny później nagle pokazało że ten kolorowy tusz jest pusty.
Posted
Teraz zainstalowałam aplikacje HP Smart to w zakładce o pojemniku z tuszem wyświetla mi się "awaria wkładu atramentowego". Czy kupno nowego wkładu może rozwiązać sprawę, czy to raczej problem ze strony drukarki?
Posted

Bardzo możliwe, że jest to awaria, nowy wkład powinien załatwić sprawę, kupiłeś tusz u mnie w sklepie? :)

Teraz zainstalowałam aplikacje HP Smart to w zakładce o pojemniku z tuszem wyświetla mi się "awaria wkładu atramentowego". Czy kupno nowego wkładu może rozwiązać sprawę, czy to raczej problem ze strony drukarki?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...