Kama1509 Posted June 21, 2021 Report Share Posted June 21, 2021 Hej mam taki problem, kilka dni temu wymieniłam tusze (hp 652) na nowe bo były już puste (wymieniłam oba - czarny i kolorowy), dzisiaj rano drukowałam i były pełne, a przed chwilą po włączeniu drukarki okazało się że kolorowy tusz jest pustybi świeci się dioda informująca że muszę go uzupełnić, jak to możliwe skoro nic w tym czasie nie drukowałam i czy da się to naprawić czy muszę kupić nowy tusz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy z DrTusz.pl Posted June 22, 2021 Report Share Posted June 22, 2021 Hej mam taki problem, kilka dni temu wymieniłam tusze (hp 652) na nowe bo były już puste (wymieniłam oba - czarny i kolorowy), dzisiaj rano drukowałam i były pełne, a przed chwilą po włączeniu drukarki okazało się że kolorowy tusz jest pustybi świeci się dioda informująca że muszę go uzupełnić, jak to możliwe skoro nic w tym czasie nie drukowałam i czy da się to naprawić czy muszę kupić nowy tusz?W takiej sytuacji koniecznie wykonaj czyszczenie, ustawisz to na panelu drukarki. Jak dużo zdążyłeś wydrukować na tym tuszu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kama1509 Posted June 22, 2021 Author Report Share Posted June 22, 2021 Wydrukowałam około 30 kartek czarnego tekstu i w tym było tylko jedno małe kolorowe zdjęcie. Jak dokładnie wykonać/ustawić takie czyszczenie? Na moim panelu znajduje się przycisk włącz/wyłącz, informacje, anuluj, wznów, sieć bezprzewodowa, kopiowanie w kolorze/czerni oraz Wi-fi direct. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kama1509 Posted June 22, 2021 Author Report Share Posted June 22, 2021 Najdziwniejsze jest to że około 12 normalnie drukowało i pokazywało że tusze są pełne a jakieś 3-4 godziny później nagle pokazało że ten kolorowy tusz jest pusty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kama1509 Posted June 22, 2021 Author Report Share Posted June 22, 2021 Teraz zainstalowałam aplikacje HP Smart to w zakładce o pojemniku z tuszem wyświetla mi się "awaria wkładu atramentowego". Czy kupno nowego wkładu może rozwiązać sprawę, czy to raczej problem ze strony drukarki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy z DrTusz.pl Posted June 22, 2021 Report Share Posted June 22, 2021 Bardzo możliwe, że jest to awaria, nowy wkład powinien załatwić sprawę, kupiłeś tusz u mnie w sklepie? Teraz zainstalowałam aplikacje HP Smart to w zakładce o pojemniku z tuszem wyświetla mi się "awaria wkładu atramentowego". Czy kupno nowego wkładu może rozwiązać sprawę, czy to raczej problem ze strony drukarki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.