Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wybór drukarki

• Please log in to reply
1 odpowiedzi na ten temat

#1 Franek1120

Franek1120

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 12 November 2020 - 12:47 PM

Witam. Jestem nowy w grupie. Mam problem z wyborem drukarki. Proszę o porade.

Przeznaczyłem budżet nawet do 800 zł. Drukarka (właściwie urządzenie wielofunkcyjne) domowego użytku. Jednak chciałbym przestać się zastanawiać czy na pewno chcę to wydrukować (jak w większości takich HP deskjet) bo zaraz znowu zabraknie tuszu i trzeba będzie kupić ponownie drogi wkład.

Więc postanowiłem kupić droższą drukarkę, lepszą i zarazem tańszą w eksploatacji. Fajnie będzie też nie raz coś druknąć w kolorze. Oczywiście w cenie tej zazwyczaj jest łączność WiFi i czasami automatyczny wydruk dwustronny.

Postawiłem na drukarki atramentowe. Teraz kwestia tego czy to nie będzie awaryjne? Czy te atramenty wysychają? Brudne głowice i inne przyschnięte elementy się zdarzają? Jak to jest? Tylko to mnie blokuje przed zakupem takiego urządzenia.

Wybrane przeze mnie modele to:

Canon G3411 (WiFi, bez dwustronnego wydruku, ale tanie atramenty w tubach);
Canon Pixma TS8350 (WiFi, automatyczny dwustronny wydruk - tusze też tanie, ale wymienia się "pojemniczkami" jak kartridże);
ewentualnie:
Brother DCP-J105 (WiFi, bez dwustronnego wydruku, tusze to samo co pixma)
Proszę o pomoc w podjęciu decyzji.

#2 Rudy z DrTusz.pl

Rudy z DrTusz.pl

Advanced Member

• Moderators
  • 91 Postów:

Napisany 13 November 2020 - 08:25 AM