Vorhard Posted August 27, 2020 Report Posted August 27, 2020 Witaj . Kupiłem używaną drukarkę HP Deskjet Ink Advantage 3525. Po 2 tygodniach od włączenia drukarki pojawia się komunikat „użyj startowych wkładów atramentowych”. Nie da się przejść dalej, sekwencja do menu serwisowego nie działa. W zestawie nie dostałem żadnych innych pojemników poza tymi, które zostały zainstalowane i wcześniej drukowały normalnie. Po skontaktowaniu się z osobą, od której kupiłem sprzęt, stwierdził też, że nie ma już tych wkładów i oczywiście nie przyjął reklamacji związanej ze sprzętem. W tym momencie zostałem na lodzie i nie wiem, co dalej z tym problemem. Quote
Rudy z DrTusz.pl Posted August 28, 2020 Report Posted August 28, 2020 Możliwe, że ten sposób zadziała, jednak nic nie gwarantuję:Włącz drukarkę i poczekaj aż się zainicjuje, pojawi się błąd tuszu i drukarka zamilknie.Otwórz pokrywę, wyjmij tusze z wózka i zamknij pokrywę.Poczekaj aż drukarka "przemieli" pusty wózek i pojawi się komunikat o braku tuszy.Wypnij kabel zasilający z drukarki (to ważne - wyłączenie guzikiem nie przyniesie efektu)Odczekaj 2-3 minutyPoczekaj aż drukarka się zainicjuje i wyświetli komunikat o braku tuszyZainstaluj tuszeDaj znać, czy udało się naprawić!Pozdrawiam- DrTuszWitaj . Kupiłem używaną drukarkę HP Deskjet Ink Advantage 3525. Po 2 tygodniach od włączenia drukarki pojawia się komunikat „użyj startowych wkładów atramentowych”. Nie da się przejść dalej, sekwencja do menu serwisowego nie działa. W zestawie nie dostałem żadnych innych pojemników poza tymi, które zostały zainstalowane i wcześniej drukowały normalnie. Po skontaktowaniu się z osobą, od której kupiłem sprzęt, stwierdził też, że nie ma już tych wkładów i oczywiście nie przyjął reklamacji związanej ze sprzętem. W tym momencie zostałem na lodzie i nie wiem, co dalej z tym problemem. Quote
Vorhard Posted August 28, 2020 Author Report Posted August 28, 2020 Już wszystko testowałem.Wszystkie możliwe kombinacje.Ta opisana przez Ciebie również.Za każdym razem to samo drukarka załącza się w tym samym punkcie. Quote
Rudy z DrTusz.pl Posted September 1, 2020 Report Posted September 1, 2020 W takim razie, zostało tylko zanieść drukarkę na serwis, aby obejrzeli ją specjaliści. Już wszystko testowałem.Wszystkie możliwe kombinacje.Ta opisana przez Ciebie również.Za każdym razem to samo drukarka załącza się w tym samym punkcie. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.