Skocz do zawartości


Zdjęcie

HP Deskjet Ink Advantage 3525 Startowe wkłady


  • Please log in to reply
3 odpowiedzi na ten temat

#1 Vorhard

Vorhard

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 27 August 2020 - 18:49 PM

Witaj . Kupiłem używaną drukarkę HP Deskjet Ink Advantage 3525. Po 2 tygodniach od włączenia drukarki pojawia się komunikat „użyj startowych wkładów atramentowych”. Nie da się przejść dalej, sekwencja do menu serwisowego nie działa. W zestawie nie dostałem żadnych innych pojemników poza tymi, które zostały zainstalowane i wcześniej drukowały normalnie. Po skontaktowaniu się z osobą, od której kupiłem sprzęt, stwierdził też, że nie ma już tych wkładów i oczywiście nie przyjął reklamacji związanej ze sprzętem. W tym momencie zostałem na lodzie i nie wiem, co dalej z tym problemem.



#2 Rudy z DrTusz.pl

Rudy z DrTusz.pl

    Advanced Member

  • Moderators
  • 85 Postów:

Napisany 28 August 2020 - 08:14 AM

Możliwe, że ten sposób zadziała, jednak nic nie gwarantuję:
Włącz drukarkę i poczekaj aż się zainicjuje, pojawi się błąd tuszu i drukarka zamilknie.
Otwórz pokrywę, wyjmij tusze z wózka i zamknij pokrywę.
Poczekaj aż drukarka "przemieli" pusty wózek i pojawi się komunikat o braku tuszy.
Wypnij kabel zasilający z drukarki (to ważne - wyłączenie guzikiem nie przyniesie efektu)
Odczekaj 2-3 minuty
Poczekaj aż drukarka się zainicjuje i wyświetli komunikat o braku tuszy
Zainstaluj tusze
Daj znać, czy udało się naprawić!
Pozdrawiam- DrTusz

Witaj . Kupiłem używaną drukarkę HP Deskjet Ink Advantage 3525. Po 2 tygodniach od włączenia drukarki pojawia się komunikat „użyj startowych wkładów atramentowych”. Nie da się przejść dalej, sekwencja do menu serwisowego nie działa. W zestawie nie dostałem żadnych innych pojemników poza tymi, które zostały zainstalowane i wcześniej drukowały normalnie. Po skontaktowaniu się z osobą, od której kupiłem sprzęt, stwierdził też, że nie ma już tych wkładów i oczywiście nie przyjął reklamacji związanej ze sprzętem. W tym momencie zostałem na lodzie i nie wiem, co dalej z tym problemem.



#3 Vorhard

Vorhard

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 28 August 2020 - 10:45 AM

Już wszystko testowałem.Wszystkie możliwe kombinacje.Ta opisana przez Ciebie również.Za każdym razem to samo drukarka załącza się w tym samym punkcie.

#4 Rudy z DrTusz.pl

Rudy z DrTusz.pl

    Advanced Member

  • Moderators
  • 85 Postów:

Napisany 01 September 2020 - 09:03 AM

W takim razie, zostało tylko zanieść drukarkę na serwis, aby obejrzeli ją specjaliści. :)
 

Już wszystko testowałem.Wszystkie możliwe kombinacje.Ta opisana przez Ciebie również.Za każdym razem to samo drukarka załącza się w tym samym punkcie.




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników