Vorhard Posted August 27, 2020 Report Share Posted August 27, 2020 Witaj . Kupiłem używaną drukarkę HP Deskjet Ink Advantage 3525. Po 2 tygodniach od włączenia drukarki pojawia się komunikat „użyj startowych wkładów atramentowych”. Nie da się przejść dalej, sekwencja do menu serwisowego nie działa. W zestawie nie dostałem żadnych innych pojemników poza tymi, które zostały zainstalowane i wcześniej drukowały normalnie. Po skontaktowaniu się z osobą, od której kupiłem sprzęt, stwierdził też, że nie ma już tych wkładów i oczywiście nie przyjął reklamacji związanej ze sprzętem. W tym momencie zostałem na lodzie i nie wiem, co dalej z tym problemem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy z DrTusz.pl Posted August 28, 2020 Report Share Posted August 28, 2020 Możliwe, że ten sposób zadziała, jednak nic nie gwarantuję:Włącz drukarkę i poczekaj aż się zainicjuje, pojawi się błąd tuszu i drukarka zamilknie.Otwórz pokrywę, wyjmij tusze z wózka i zamknij pokrywę.Poczekaj aż drukarka "przemieli" pusty wózek i pojawi się komunikat o braku tuszy.Wypnij kabel zasilający z drukarki (to ważne - wyłączenie guzikiem nie przyniesie efektu)Odczekaj 2-3 minutyPoczekaj aż drukarka się zainicjuje i wyświetli komunikat o braku tuszyZainstaluj tuszeDaj znać, czy udało się naprawić!Pozdrawiam- DrTuszWitaj . Kupiłem używaną drukarkę HP Deskjet Ink Advantage 3525. Po 2 tygodniach od włączenia drukarki pojawia się komunikat „użyj startowych wkładów atramentowych”. Nie da się przejść dalej, sekwencja do menu serwisowego nie działa. W zestawie nie dostałem żadnych innych pojemników poza tymi, które zostały zainstalowane i wcześniej drukowały normalnie. Po skontaktowaniu się z osobą, od której kupiłem sprzęt, stwierdził też, że nie ma już tych wkładów i oczywiście nie przyjął reklamacji związanej ze sprzętem. W tym momencie zostałem na lodzie i nie wiem, co dalej z tym problemem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorhard Posted August 28, 2020 Author Report Share Posted August 28, 2020 Już wszystko testowałem.Wszystkie możliwe kombinacje.Ta opisana przez Ciebie również.Za każdym razem to samo drukarka załącza się w tym samym punkcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudy z DrTusz.pl Posted September 1, 2020 Report Share Posted September 1, 2020 W takim razie, zostało tylko zanieść drukarkę na serwis, aby obejrzeli ją specjaliści. Już wszystko testowałem.Wszystkie możliwe kombinacje.Ta opisana przez Ciebie również.Za każdym razem to samo drukarka załącza się w tym samym punkcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.