Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skandynawski Brother a polskie zamienniki


  • Please log in to reply
2 odpowiedzi na ten temat

#1 kaluznykonrad

kaluznykonrad

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 01 March 2019 - 07:58 AM

Witam,

Zakupiłem dwa tygodnie temu drukarkę BROTHER MFC-J5730DW na allegro (link poniżej).

https://allegro.pl/o...skan-7633210994

 

Instrukcja itp. jest w językach skandynawskich, więc zapewne drukarka sprowadzana z tego regionu. Drukarka nie posiada polskiego języka, tylko Angielski, Fiński, Norweski, Szwedzki i Duński.

 

Korzysta z tuszy:

LC-3217 oraz LC3219XL

Oryginalnie w zestawie były LC-3217 i działały poprawnie.

Czarny tusz oryginalny skończył się (do poziomu zerowego wyrzucającego błąd braku tuszu).

 

Dokupiłem do niej tusze ActiveJet LC3219XL i gdy wkładam je, to wyskakuje informacja "Reinstall slowly"

 

Na razie zakupiłem oryginalne tusze LC3219XL i czekam na ich dostawę.

Jaki może być powód nie działania zamienników z ActiveJet?

Teraz chcę spróbować podłączyć oryginalne LC-3219XL a następnie włożyć zamiennik i gdy drukarka spyta "Czy wymieniłeś tusz" ustawić na "NIE"

Co można jeszcze spróbować zrobić?

- Odłączałem już na 20 minut bez tuszy a następnie po włączeniu wkładałem zamiennik.

- Wiele razy próbowałem podłączyć, sprawdzałem dwa różne tusze (czarny i niebieski), oba ActiveJet w wersji XL.

- Próbowałem przy zapytaniu "Czy wymieniłeś tusz" klikać "NIE".



#2 kaluznykonrad

kaluznykonrad

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 01 March 2019 - 13:35 PM

Dodam że kupiłem oryginalne tusze XL i również nie działają.

Ed: okazało się że to jednak nie są oryginalne tusze...



#3 poshava

poshava

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 15 October 2019 - 09:32 AM

siemka :) witam 




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników