kaluznykonrad Posted March 1, 2019 Report Share Posted March 1, 2019 Witam,Zakupiłem dwa tygodnie temu drukarkę BROTHER MFC-J5730DW na allegro (link poniżej).https://allegro.pl/oferta/drukarka-4w1-brother-mfc-j5730dw-a3-a4-wifi-skan-7633210994 Instrukcja itp. jest w językach skandynawskich, więc zapewne drukarka sprowadzana z tego regionu. Drukarka nie posiada polskiego języka, tylko Angielski, Fiński, Norweski, Szwedzki i Duński. Korzysta z tuszy:LC-3217 oraz LC3219XLOryginalnie w zestawie były LC-3217 i działały poprawnie.Czarny tusz oryginalny skończył się (do poziomu zerowego wyrzucającego błąd braku tuszu). Dokupiłem do niej tusze ActiveJet LC3219XL i gdy wkładam je, to wyskakuje informacja "Reinstall slowly" Na razie zakupiłem oryginalne tusze LC3219XL i czekam na ich dostawę.Jaki może być powód nie działania zamienników z ActiveJet?Teraz chcę spróbować podłączyć oryginalne LC-3219XL a następnie włożyć zamiennik i gdy drukarka spyta "Czy wymieniłeś tusz" ustawić na "NIE"Co można jeszcze spróbować zrobić?- Odłączałem już na 20 minut bez tuszy a następnie po włączeniu wkładałem zamiennik.- Wiele razy próbowałem podłączyć, sprawdzałem dwa różne tusze (czarny i niebieski), oba ActiveJet w wersji XL.- Próbowałem przy zapytaniu "Czy wymieniłeś tusz" klikać "NIE". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaluznykonrad Posted March 1, 2019 Author Report Share Posted March 1, 2019 Dodam że kupiłem oryginalne tusze XL i również nie działają.Ed: okazało się że to jednak nie są oryginalne tusze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poshava Posted October 15, 2019 Report Share Posted October 15, 2019 siemka witam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.