Skocz do zawartości


Zdjęcie

Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe do firmy (duplex, tania eksploatacja)


  • Please log in to reply
1 odpowiedzi na ten temat

#1 MaciekC

MaciekC

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 05 November 2017 - 17:36 PM

Witam

 

Jakie urządzenie wielofunkcyjne kolorowe polecacie (skaner, kopiowanie, druk)? Druk około 500-700 str w miesiącu.

Najważniejsze aby miało automatyczny duplex i było w miarę tanie w eksploatacji z łatwo dostępnymi dobrymi zamiennikami (podajnik papieru do kopiowania / skanowania byłby dobrym dodatkiem jednak nie jest on konieczny)

 

Aktualnie posiadam Brothery j315w i j105w - tanie w utrzymaniu 1-2gr za str jednak jakość wydruku nie najlepsza.

Jaki koszt wydruku za stronę jest teraz uważany za tani? 

 

Skłaniam się bardziej do atramentowego urządzenia ale rozważę też laserowe. 

Przedział cenowy 500-700zł, w przypadku świetnego urządzenia przedział wzrasta do 1000zł.

 

Bardzo dziękuję za pomoc

 

 



#2 elementis50

elementis50

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 627 Postów:

Napisany 07 November 2017 - 09:26 AM

Jest fajna drukarka https://www.drtusz.p...dn-p-13102.html   

 

Ma duplex i ADF. 

 

Zamieniiki pasujące https://www.drtusz.p...-hp-p-6913.html

 

Na 6500 stron, każdy z kolorów. Bardzo dobra jakość druku i szybkość.




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników