bożena70 Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Witam. Kupiłam niedawno cztery zamienniki do swojej drukarki Brother DCP-J152W na Państwa stronie, ale po zainstalowaniu ich w drukarce napotykam na problem. Na poczatku na drukarce nie miga pomarańczowy wykrzyknik i wszytko zdaje się w porządku. Jednak po wydrukowaniu strony zaczyna on mrugać, a na wyświetlaczu pojawia sie komunikat: "Nie można wykryć" - komuikat odnosi się do trzech kolorowych tuszy, ponieważ na dole pokazane są ich ikonki. Wyjmuję zatem każdy z nich, zakładam z powrotem i potwierdzam założenie odpowiedniego koloru. Po wykonaniu tej czynności ze wszystkimi tuszami moge wydrukować stronę. Jednak zaraz po skończeniu drukowania komunikat pojawia się ponownie i jedynym sposobem na wydrukowanie kolejnej strony jest powtórzenie tej męczącej czynności z wyjmowaniem i wkładaniem tuszy. Czarny tusz także próbowałam wyjmować i zakładać z powrotem. Efekt jest taki sam.Pomoc techniczna, pochodząca od apliakcji na komputerze, przenosi mnie jednak jedynie do strony producenta, na której mogę przeczytać jedynie o tym, że należy używać tuszy oryginalnych, a nie zamienników. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Co jest w ogóle przyczyną tego problemu?Kody, które znajdują się na poszczególnych kolorach, w kolejności: M, C, Y, BK to B-LC123M, B-LC123C, B-LC123Y, LC 123. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gora Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Witam, Najprawdopodobniej jest problem z chipami w tych tuszach i trzeba je będzie wymienić. Pewnie chodzi o starszą wersję oprogramowania. Proszę napisać e-mail do sklepu (sklep@doktortusz.pl) i opisać im tą sytuację, a na pewno podeślą nowe tusze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.