Piotrroger Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Cześć, chcę się upewnić od Was że wymiana bębnów to jedyne wyjście.Mam drukarkę Brother DCP-9020CDW, wyskakuje mi komunikat (zdjęcie). Mimo wielokrotnego czyszczenia wszystkich 4 bębnów, komunikat pojawia się nadal. Do tego nie można wykonać żadnej kalibracji, ponieważ wyskakuje informacja o małej ilości toneru (mimo że jest wszędzie min. 3/4). Po wyjęciu wszystkich bębnów drukarka nadal pokazuje błąd związany z przeczyszczeniem bębnów http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/smile.gifPozdrawiam! http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/wink.gif http://www.image-share.com/upload/3136/232.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 A jaki przebieg ma drukarka/bębny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrroger Posted January 5, 2016 Author Report Share Posted January 5, 2016 http://images76.fotosik.pl/207/3ceb5bb63a8abdbb.jpghttp://images76.fotosik.pl/207/4a4fc6014205d10c.jpghttp://images77.fotosik.pl/207/a5d0ecf20b0fbc4a.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Trzeba sprawdzić czy pas transferowy jest właściwie założony. Trwałość bębnów to 15.000 stron. Czy bębny były wymieniane już w trakcie życia drukarki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrroger Posted January 7, 2016 Author Report Share Posted January 7, 2016 Trzeba sprawdzić czy pas transferowy jest właściwie założony. Trwałość bębnów to 15.000 stron. Czy bębny były wymieniane już w trakcie życia drukarki?Nie wydaje mi się żeby były wymieniane. Czy pas transferowy sam z siebie mógł się przemieścić? Poza tym wyciągałem wszystko co możliwe (w tym też pas transferowy) więc to raczej bębny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaroSkoti Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Witam,Od kilku dni borykam się z tym samym komunikatem - problemem.Udało się Panom jakoś z tego wybrnąć.Co mam robić ?Jestem bezradna - proszę o podpowiedź.Z góry dzięki,Karo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Można bębny po wyjęciu przedmuchać sprężonym powietrzem, jeżeli czyszczenie za pomocą zielonego suwaka nie pomaga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macino1987 Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 Witam, ja też mam problem z tą drukarką. Nie wiem czy wina bębnów czy braku tuszy. Brakuje tylko tuszu czarnego. Bez niego drukarka nie chce nic wydrukować. To chyba OK. Tak wydrukowała kolory żółty, czerwony, niebieski, zielony i czarny. Wrzucam z easypaste. plik PDFhttps://www.easypaste.org/file/KkELOy4U/CCF20170106.pdf?lang=pl Zdjęcia stanu maszyny są tutajhttp://pics.tinypic.pl/i/00856/xi8fyi69nmaw_t.jpghttp://pics.tinypic.pl/i/00856/s6odaio9ruzo_t.jpghttp://pics.tinypic.pl/i/00856/yj9cd8ubq81g_t.jpg Niby stan tonerów jest na poziomie poniżej połowy i czarnego brakuje to stan wg licznika w drukarce nie wskazuje na duże zużycie.Co można zrobić, wyczyścić, żeby drukowała normalnie? Czyściłem już moduł pasa, był całkowicie brudny, od tamtego czasu wydruki są takie jak w posłałem w PDF'ie. Przedtem były niemal czarne. Czyściłem ręcznikiem papierowym bez żadnych chemicznych dodatków.Bębny tak samo delikatnie miękkim ręcznikiem. Czy pomimo tego mogły ulec uszkodzeniu? Jeśli dmuchać sprężonym powietrzem to w którym kierunku? Jak dmuchać? Edit:Czy może ulec uszkodzeniu bęben jeśli niema toneru lub jest nieodpowiedni? Jest plomba na wszystkich tonerach więc prawdopodobnie nie były nigdy otwierane ale stan kartek wskazywałby na to że musiałbyć wymieniony toner przynajmniej raz. Może po prostu zabrakło tonerów kompletnie . Nie rozumiem jednak dlaczego brudzi na czarno skoro toneru nie ma praktycznie w ogóle. Na bębnach widać toner każdego koloru więc "coś tam" jeszcze jestPozdrawiam serdecznie!Z góry dzięki Edit 2: Po wyczyszczeniu wszystkich bębnów dokładnie wg kilku wskazówek z yt otrzymałem takie wyniki drukowania zdjęć. W przykładzie gdzie jest szaro-niebieski obrazek zamieniłem bęben czarny z niebieski i sprawdziłem efekt. Jest poniżej:http://images.tinypic.pl/i/00856/dm93u48z16wv_t.jpg oraz kilka zdjęć http://images.tinypic.pl/i/00856/2kr5hnjkg9eb_t.jpghttp://images.tinypic.pl/i/00856/onr5xw16t9ue_t.jpghttp://images.tinypic.pl/i/00856/gl8eeb98oyfr_t.jpghttp://images.tinypic.pl/i/00856/2arudpf9jcfe_t.jpg Czy to tylko brak toneru (tonera?) czy problem z elementem grzejącym.... czy jeszcze coś innego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted January 12, 2017 Report Share Posted January 12, 2017 Po pierwsze toner czarny musi być fizycznie w drukarce i z proszkiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macino1987 Posted January 12, 2017 Report Share Posted January 12, 2017 Toner fizycznie jest w drukarce. Bez niego drukarka nie włącza się i nie ma szans na zrobienie czegokolwiek.Jest z proszkiem ale w bardzo małej ilości. Czy to że proszku może być mało, daje w efekcie brudne kartki?? Dlaczego więc niepoprawnie miesza kolory i zdjęcia wychodzą tak jak wychodzą? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macino1987 Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 sprawa się rozwiązała, po wymianie toneru na czarny wszystko działa elegancko.Winą był jednak pusty czarny toner. GIT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzej461 Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 To ciekawe. Tragicznie te "zdjęcia" wyglądały. Jakby maszyna z Pałacu Kultury na beton spadła. Że to brak czarnego tak wygląda. Dobrze wiedzieć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilien Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 Cześć, chcę się upewnić od Was że wymiana bębnów to jedyne wyjście.Mam drukarkę Brother DCP-9020CDW, wyskakuje mi komunikat (zdjęcie). Mimo wielokrotnego czyszczenia wszystkich 4 bębnów, komunikat pojawia się nadal. Do tego nie można wykonać żadnej kalibracji, ponieważ wyskakuje informacja o małej ilości toneru (mimo że jest wszędzie min. 3/4). Po wyjęciu wszystkich bębnów drukarka nadal pokazuje błąd związany z przeczyszczeniem bębnów http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/smile.gif Pozdrawiam! http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/default/smilies/wink.gif http://www.image-share.com/upload/3136/232.jpgWitam, proszę o pomoc mam ten sam problem co Piotrroger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted October 11, 2017 Report Share Posted October 11, 2017 Jakie stany tonerów, czy zostały wyczyszczone/odkurzone? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.