radg Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 Witam,Włożyłem właśnie nowe zamienniki DrTusz do drukarki HP DeskJet 3525 i dostałem komunikat, że są nieprawidłowe - co należy zrobić? A jeszcze dodam, że wymieniłem tylko kolorowe - czarny został oryginalny. Pozdrawiam,R 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radg Posted July 11, 2015 Author Report Share Posted July 11, 2015 (usunięty) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted July 13, 2015 Report Share Posted July 13, 2015 Może być tak, że jeden z nich jest uszkodzony. Proszę instalować pojedyńczo zbiorniki to sprawdzimy który jest do reklamacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radg Posted July 14, 2015 Author Report Share Posted July 14, 2015 Niestety - sprawdzone kolejno i osobno wszystkie dostają błąd "niezgodny pojemnik" - czyli reklamować? Co zrobić z czarnym? Zakładam, że jest z tego samego zestawu, więc jest szansa, że też może być "walnięty" Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Czy nie ma opcji "ochrony zbiorników" w panelu sterowania drukarką? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radg Posted July 15, 2015 Author Report Share Posted July 15, 2015 Czy nie ma opcji "ochrony zbiorników" w panelu sterowania drukarką? Nie - jest opcja odnośnie "informacje o statusie mikroukładu drukowania", ale jej wyłączenie nic nie zmienia. Opcja ochrony zbiorników jest w ustawieniach sterownika Windows, ale od początku jest wyłączona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radg Posted July 15, 2015 Author Report Share Posted July 15, 2015 A może jakieś inne hipotezy warto sprawdzić - np. potrzebna jest konkretna wersja sterownika drukarki? albo firmware? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Sterowniki w systemie są daleko od wpływu na fakt przyjmowania lub odrzucania zbiorników, przy firmware obowiązuje zasada im nowszy firmware tym większe problemy z zamiennikami. Ostatecznie może Pan zareklamować. Kupił Pan w sklepie internetowym czy stacjonarnym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.