radg Posted July 10, 2015 Report Posted July 10, 2015 Witam,Włożyłem właśnie nowe zamienniki DrTusz do drukarki HP DeskJet 3525 i dostałem komunikat, że są nieprawidłowe - co należy zrobić? A jeszcze dodam, że wymieniłem tylko kolorowe - czarny został oryginalny. Pozdrawiam,R 1 Quote
elementis50 Posted July 13, 2015 Report Posted July 13, 2015 Może być tak, że jeden z nich jest uszkodzony. Proszę instalować pojedyńczo zbiorniki to sprawdzimy który jest do reklamacji Quote
radg Posted July 14, 2015 Author Report Posted July 14, 2015 Niestety - sprawdzone kolejno i osobno wszystkie dostają błąd "niezgodny pojemnik" - czyli reklamować? Co zrobić z czarnym? Zakładam, że jest z tego samego zestawu, więc jest szansa, że też może być "walnięty" Pozdrawiam Quote
elementis50 Posted July 15, 2015 Report Posted July 15, 2015 Czy nie ma opcji "ochrony zbiorników" w panelu sterowania drukarką? Quote
radg Posted July 15, 2015 Author Report Posted July 15, 2015 Czy nie ma opcji "ochrony zbiorników" w panelu sterowania drukarką? Nie - jest opcja odnośnie "informacje o statusie mikroukładu drukowania", ale jej wyłączenie nic nie zmienia. Opcja ochrony zbiorników jest w ustawieniach sterownika Windows, ale od początku jest wyłączona. Quote
radg Posted July 15, 2015 Author Report Posted July 15, 2015 A może jakieś inne hipotezy warto sprawdzić - np. potrzebna jest konkretna wersja sterownika drukarki? albo firmware? Quote
elementis50 Posted July 16, 2015 Report Posted July 16, 2015 Sterowniki w systemie są daleko od wpływu na fakt przyjmowania lub odrzucania zbiorników, przy firmware obowiązuje zasada im nowszy firmware tym większe problemy z zamiennikami. Ostatecznie może Pan zareklamować. Kupił Pan w sklepie internetowym czy stacjonarnym? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.