Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy kupiłem bubla?

Brother

  • Please log in to reply
1 odpowiedzi na ten temat

#1 member

member

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 18 January 2015 - 21:47 PM

Witam.

Po wielu perturbacjach otrzymałem w końcu Brothera DCP-J4110DW.

 

Sprzęt kupiony on-line w jednym z największych serwisów komputerowych w kraju.

Skusiłem się bo cena była niższa ze względu na opis "drukarka po serwisowa".

Za dzwoniłem do sklepu stacjonarnego gdzie było to urządzenie i kierownik sklepu potwierdził, że urządzenie jest po serwisie, działa poprawnie i ma tusze zastępcze.

Gdy otrzymałem urządzenie okazało się że zamontowane są oryginalne zbiorniczki - puste i chyba wyschnięte, a zastępcze są dołączone do zestawu (zapakowane oryginalnie).

Rozpakowałem i zamieniłem tusze. 

Pierwsze czyszczenie - czerwony i niebieski jest, zółtego brak a z czarnego wyszły może ze 3-4 kreseczki.

Drugie i następne czyszczenia - stopniowo został tylko czerwony, reszta stopniowo zanikła.

Postanowiłem coś zadziałać i potrzymałem dysze ze zbiorniczkami z tuszem w dość ciepłej wodzie, popsikałem perfumami z alkoholem, dysze zasilające w urządzeniu. 

Efekt  zniknął czerwony, a pojawiły się zółty i niebieski wydruk (takie rzędy kreseczek).

Postanowiłem osuszyć dokładnie dysze na zbiorniczkach i w urządzeniu. Pałeczki do uszu i jazda. 

Efekt:

Pojawił się czerwony, zółty i niebieski - z czego na czerwonym polu brakowało może z 3-5 kresek. A czarny kolor pojawił się w postaci 2-3 kresek w tym tylko jednej wyraźnie.

I nagle skończył mi się tusz zółty i niebieski.

Drukarka naprzemienne wywalała że nie widzi kardridży a jak zobaczyła to brak tuszu. Rzeczywiście te kardridże mają takie okienka z pływakiem i tusz jest troszkę poniżej tych okienek, ale patrząc na całość zbiornika to jest tego jeszcze 1/3. Poza tym wydrukowałem może 20-30 razy te kartki z czyszczeniem, gdzie te kreseczki sa naprawdę małe, nie chce mi się wierzyć że cały tusz został wykorzystany w tych może 2-3 godziny zabawy z drukarką.

 

Co powinienem zrobić?, zakupić nowy tusz i czyścić dalej, czy oddać i reklamować urządzenie.

Dodam, że drukarka jest mi bardzo potrzebna i już mam problemy w pracy bo nie zrobiłem rozliczeń w formie papierowej i innych, a pracodawca też ma limit cierpliwości....

 

 



#2 Gora

Gora

    Advanced Member

  • Moderators
  • 166 Postów:

Napisany 20 January 2015 - 16:57 PM

To wygląda na zaschnięte głowice. 

 

Oddać...I to szybko. Ewentualnie jak nie będą chcieli przyjąć zwrotu domagać się naprawy.

 

Drukarki, jak ta, z głowicami wmontowanymi w drukarkę najlepiej kupować nowe. Póki są na gwarancji, to serwis usunie usterkę. Jak gwarancja się skończy,  głowice zaschnął i systemowe czyszczenie nie pomaga lepiej zacząć już rozglądać się za nowym urządzeniem.  





Also tagged with one or more of these keywords: Brother

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników