member Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 Witam.Po wielu perturbacjach otrzymałem w końcu Brothera DCP-J4110DW. Sprzęt kupiony on-line w jednym z największych serwisów komputerowych w kraju.Skusiłem się bo cena była niższa ze względu na opis "drukarka po serwisowa".Za dzwoniłem do sklepu stacjonarnego gdzie było to urządzenie i kierownik sklepu potwierdził, że urządzenie jest po serwisie, działa poprawnie i ma tusze zastępcze.Gdy otrzymałem urządzenie okazało się że zamontowane są oryginalne zbiorniczki - puste i chyba wyschnięte, a zastępcze są dołączone do zestawu (zapakowane oryginalnie).Rozpakowałem i zamieniłem tusze. Pierwsze czyszczenie - czerwony i niebieski jest, zółtego brak a z czarnego wyszły może ze 3-4 kreseczki.Drugie i następne czyszczenia - stopniowo został tylko czerwony, reszta stopniowo zanikła.Postanowiłem coś zadziałać i potrzymałem dysze ze zbiorniczkami z tuszem w dość ciepłej wodzie, popsikałem perfumami z alkoholem, dysze zasilające w urządzeniu. Efekt zniknął czerwony, a pojawiły się zółty i niebieski wydruk (takie rzędy kreseczek).Postanowiłem osuszyć dokładnie dysze na zbiorniczkach i w urządzeniu. Pałeczki do uszu i jazda. Efekt:Pojawił się czerwony, zółty i niebieski - z czego na czerwonym polu brakowało może z 3-5 kresek. A czarny kolor pojawił się w postaci 2-3 kresek w tym tylko jednej wyraźnie.I nagle skończył mi się tusz zółty i niebieski.Drukarka naprzemienne wywalała że nie widzi kardridży a jak zobaczyła to brak tuszu. Rzeczywiście te kardridże mają takie okienka z pływakiem i tusz jest troszkę poniżej tych okienek, ale patrząc na całość zbiornika to jest tego jeszcze 1/3. Poza tym wydrukowałem może 20-30 razy te kartki z czyszczeniem, gdzie te kreseczki sa naprawdę małe, nie chce mi się wierzyć że cały tusz został wykorzystany w tych może 2-3 godziny zabawy z drukarką. Co powinienem zrobić?, zakupić nowy tusz i czyścić dalej, czy oddać i reklamować urządzenie.Dodam, że drukarka jest mi bardzo potrzebna i już mam problemy w pracy bo nie zrobiłem rozliczeń w formie papierowej i innych, a pracodawca też ma limit cierpliwości.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gora Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 To wygląda na zaschnięte głowice. Oddać...I to szybko. Ewentualnie jak nie będą chcieli przyjąć zwrotu domagać się naprawy. Drukarki, jak ta, z głowicami wmontowanymi w drukarkę najlepiej kupować nowe. Póki są na gwarancji, to serwis usunie usterkę. Jak gwarancja się skończy, głowice zaschnął i systemowe czyszczenie nie pomaga lepiej zacząć już rozglądać się za nowym urządzeniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.