Jump to content

Rudy z DrTusz.pl

Moderators
  • Posts

    372
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Rudy z DrTusz.pl last won the day on October 1 2024

Rudy z DrTusz.pl had the most liked content!

About Rudy z DrTusz.pl

Recent Profile Visitors

5391 profile views

Rudy z DrTusz.pl's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputation

  1. Ciężko stwierdzić w takim wypadku, z którym konkretnie zbiornikiem jest problem. Spróbowałbym najpierw z nowym czarnym zbiornikiem. Jeżeli po zamontowaniu wszystkich pozostałych kolorów jest w porządku do momentu zamontowania czarnego- to w tym wypadku należałoby najpierw sprawdzić nowy czarny tusz. Niestety nie ma rozwiązania, dzięki któremu wszystkie tusze zaczęłyby prawidłowo działać. Ewidentnie jest tu problem z elektroniką w którymś z tuszów.
  2. Dokładnie, pomimo tego że na papierze tusz może być widoczny to zbiornik jest najprawdopodobniej uszkodzony elektronicznie. Zamienniki różnią się ceną od oryginałów, a zwykle przy prostych wydrukach różnica nie jest widoczna. Natomiast przy samodzielnej regeneracji takich zbiorników, to prędzej czy później chip (elektronika) w tym zbiorniku po prostu się przepala i nie da się już z tym nic zrobić i należy wymienić zbiornik. Jedyny sposób na usunięcie wykrzykników to wymiana zbiornika na nowy.
  3. Cześć, wygląda na to, że chip w jednym z tych zbiorników jest niekompatybilny. Z opisu sytuacji niestety nie wiem, przy jakich kolorach jest wszystko ok, a przy którym zaczyna wyświetlać się błąd. Jeżeli jesteś w posiadaniu starych zbiorników, to przy pojedynczej wymianie sprawdź z którym kolorem konkretnie jest problem i należy go wymienić- to powinno rozwiązać problem. Ten niedziałający zgłosić na reklamację do sprzedawcy
  4. Cześć, kolorowy zbiornik najprawdopodobniej skończył już swoją funkcjonalność- jest uszkodzony. Wyświetlające się wykrzykniki mogą mieć związek z używaniem zamienników, ale nie zawsze tak jest, może po prostu oznaczać zużycie jednego z kolorów. Zakup nowego zbiornika rozwiąże problem.
  5. Cześć, być może to problem z oprogramowaniem. Czy drukarka prócz problemu z tonerem nie pokazuje jeszcze jakiś błędów?
  6. Cześć, jakość wydruków kolorowych w przypadku obu drukarek będzie bardzo do siebie zbliżona. Pamiętaj, że dużo zależy również od samych ustawień drukarki podczas wydruków w wysokiej jakości itp. Jeżeli przemawia za Tobą większy wyświetlacz to MFC920dw będzie dobrym wyborem
  7. Cześć, spróbuj odinstalować wszystko co jest związane z drukarką (sterowniki i oprogramowanie). Uruchom ponownie komputer, podłącz na nowo drukarkę i spróbuj ponownie zainstalować nowe sterowniki itp.
  8. Cześć, być może jest to zabrudzony laser od koloru czarnego, bądź być może znajdują się jakieś ubytki w deweloperze w IU od czarnego.
  9. Cześć, to zależy jakiej jakości wydruków na płytach oczekujesz. Uważam, że do zwykłego nadruku będzie odpowiednia.
  10. Cześć, Należy sprawdzić czujniki otwarcia bocznej pokrywy i przy okazji czy w lewej dolnej linii wyświetlacza nie miga Ci ikonka otwartych drzwi na zmianę z symbolem zacięcia papieru? Jeśli tak - to nie wykrywa po prostu zamknięcia którejś pokrywy.
  11. Cześć, tak może być to przyczyną. Ewentualnie przeczyść wszystkie czujniki i sprawdź czy są prawidłowo podłączone
  12. Cześć! Spróbuj najpierw wyłączyć drukarkę przyciskiem zasilania i odłącz ją od sieci na kilka minut.
  13. Cześć, jaki model urządzenia posiadasz? Spróbuj przeczyścić najpierw styki w drukarce.
  14. Cześć, być może przepalił się chip, jeżeli zbiorniki uzupełniałeś samodzielnie. Spróbuj kupić po prostu nowy zbiornik i go wymienić. Myślę, że to powinno rozwiązać problem.
  15. Cześć, wygląda to na uszkodzoną głowicę, spróbuj wymienić tusze, które pojawiają się w komunikacie. Jeśli to nie pomoże to niestety głowica będzie do wymiany.
×
×
  • Create New...