Krzysiak84 Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 Witam Serdecznie Urządzenie hp 5510 używałem głównie jako skaner. Kladlem Dokumenty na skaner, uruchamialem App hp all in one remote w smartphone i już miałem wielostronne PDF na telefonie które wysyłałem do firmy jako PDF. Po ostatnim update App nie mogę się łączyć z poprzez smartphone z drukarka. Tzn drukowanie działa ale skanowanie już nie. Szukając rozwiązania zrobiłem update firmware w drukarce i od teraz dodatkowo nie potrafię drukować na zamiennikach. Moje pytanie: cz y to nie jest taka, iż hp celowo zablokowalo te funkcje? Wygląda na to iż muszę wyrzucić sprawne urządzenie iż gdyż po update nie działają najważniejsze opcje. Proszę o pomoc co mogę jeszcze spróbować. Czy jest tak jak napisałem że to wina update? gdzie znajdę listę drukarek które współpracuje z App one in all remote...nie mogę nigdzie znaleźć. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementis50 Posted April 11, 2016 Report Share Posted April 11, 2016 Co do zasady to aktualizacja firmware w drukarce do najnowszej wersji zamyka nas na zamienniki, po prostu iżynierowie wiedzą że korzystasz z zamienników, ale pragną, chcą , pożądają, abyś korzystał z oryginałów, bo z tego wielkie firmy żyją. Co do aplikacji w telefonie to powinna ona współpracować z najnowszym firmware drukarki - jeśli jest oczywiście z tego samego wydania. Zapewne jest adnotacja na stronie producenta z jaką najniższą wersją obie platformy współpracują ze sobą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.