AnkaPy Posted March 31, 2016 Report Posted March 31, 2016 Witam,w październiku zamówiłam Tusz Zamiennik 15 do HP (C6615D) (Czarny) (DT-AH-15). Tusz zainstalowałam w drukarce dopiero w styczniu, ponieważ wcześniej nie miałam takiej potrzeby. Okazało się, ze drukarka wyświetla błąd kartridża. Myślałam, że to coś z drukarką, jednak stary tusz widzi prawidłowo. Nie mam paragonu ani faktury, jednak na kartridżu jest wizytówka dr Tusz. Czy w związku z tym po takim czasie mogę reklamować zamiennik? Quote
elementis50 Posted March 31, 2016 Report Posted March 31, 2016 Czy drukowała Pani już na nim, czy pierwsza instalacja wyrzuciła od razu błąd? Quote
AnkaPy Posted March 31, 2016 Author Report Posted March 31, 2016 Czy drukowała Pani już na nim, czy pierwsza instalacja wyrzuciła od razu błąd?Pierwsza i wiele kolejnych, ponieważ próbowałam instalować kartridż wielokrotnie. Dlatego myślałam, że to wina drukarki, jednak stary tusz i nowy kupiony na allegro drukarka widzi dobrze i drukuje normalnie. Udało mi się wydrukować dosłownie 2 razy po wielu bojach, za trzecim razem w trakcie drukowania wystąpił błąd i już więcej nie próbowałam bo nie miałam cierpliwości. Quote
elementis50 Posted April 1, 2016 Report Posted April 1, 2016 Proszę reklamować, gwarancja jest dopóki jest tusz w zbiorniku. Pomożemy Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.