Jump to content

Recommended Posts

Posted

Osobiście nie lubię rozwiązania Brothera, czyli oddzielnie bęben - oddzielnie toner. Bęben jest na 12000 ale praktyka pokazuje zę są z nim problemy wcześniej. Tonery są ok, ale niekiedy ludzie mają problem z rejestracja tonera, czyli resetem licznika tonera. Zdarza się też często , że klienci przychodzą na serwis , bo im "lampka drum" świeci. Okazuje się że tutaj reset bębna robi się tylko ręcznie, a nie maszynowo(automatycznie). Do obsługi przez użytkownika należy reset bebna, ale kto w dziesijeszych czasach czyta instrukcje obsługi...:-(

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...