Jump to content

Paweł.elpit

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Paweł.elpit's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Witam Państwa. Nie ukrywam, że jestem nowym forumowiczem i że potrzebuję pomocy, rady ekspertów w zakresie „drukujących” urządzeń biurowych. Mianowicie potrzebuję urządzenia wielofunkcyjnego do małego biura. Obciążenie od 10 do 500 stron dziennie (rzadko do 1000+ stron). Wydruk dokumentów oraz tekstu z obrazem (żadnych zdjęć). Parametry które musi spełniać zaproponowane urządzenie: · wydruk kolorowy – ATRAMENT, · skaner z podajnikiem (ADF), · druk dwustronny sprzętowy, skan dwustronny opcjonalnie, · koszt do 1500zł; oczywiście im tańsza w eksploatacji tym korzystniejsza, · Ethernet Dodatkowe parametry rozpatrywane jako atuty: · Druk i skan w formacie A3, · WiFi, · Możliwość podłączenia systemu CISS (stałe zasilanie tuszem, już jedno urządzenie z systemem CISS posiadamy w firmie) · Im większa szybkość druku i większa jakość, tym „oczywiście” lepiej. Z przeanalizowanych przeze mnie modeli, szczególnie zainteresowany jestem: 1. Brother MFC-J6910DW (możliwość druku i skanu A3 w dupleksie, dwa podajniki), 2. Brother MFC-J5910DW (możliwość druku i skanu A3 w dupleksie, jeden podajnik), 3. HP Officejet Pro 8600 Plus ( max format A4, solidna firma), 4. EPSON WORKFORCE PRO WP-4525 DNF. Liczę na szeroki odzew z Państwa strony, szczególnie ekspertów zajmujących się na co dzień takim typem urządzeń oraz osób, które już miały z nimi doświadczenia zarówno pozytywne jak i negatywne. Z góry dziękuję za pomoc przy wyborze, Paweł P.
×
×
  • Create New...