Jump to content

superkb

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

superkb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Witam, Zamierzam zakupic do mojego biura urządzenie wielofunkcyjne typowo biurowe obsługujące A3. Drukowane bedzie około 5000 stron miesięcznie, może potem ciut wiecej. Urządzenie musi być laserowe , druk w kolorze z możliwością skanu i kopiowania również do A3. Istotne dla mnie by było tanie w ekspoatacji i wydajne tzn tonery czy raczej zamienniki były w dobrych cenach ale też ewentualna wymiana części ekspoatacyjnych była w miarę tania, i ogólnie urządzenie nie było jakieś awaryjne. Chodzi mi o urządzenie używane , cena do 2500zł (na allegro mozna znalezc sporo takich , nieraz z gwarancja, przeglądem itd) w skrócie stosunek cena / jakość by byla na dobrym poziomie i urządzenie posłużyło mi trochę. Wiadomo ważne jest by kupić urządzenie w dobrym stanie jeśli chodzi o stopień wyeksploatowania, ale to sprawdzam. Trochę już szukałem i w zasadzie namierzyłem 3 pasujące: HP Color Laser Jet CM6040f MFP OKI ES8460 MFP RICOH MPC4500 / MPC2000 Nie wiem do końca ku której się skłonić - szukam informacji w internecie ale bardzo ciężko znaleźć coś sensownego - jakieś pomocne informacje użytkowników i osób mających styczność. Które z nich polecalibyście? która jest najbardziej opłacalna pod względem eksloatacji? a moze jakąś inną do tej ceny? jakiekolwiek informacje na którekolwiek z tych urządzeń bądź ogólnie tematu będą dla mnie bardzo cenne, więc bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...