Jump to content

Dziwne zachowanie IP7250


mery333

Recommended Posts

 

Hej,

Zakupiłem chwilę temu używanego Canona Pixma IP7250.

O ile drukowanie z górnej kasety przebiega bez problemu to drukowanie z dolnej kasety w formacie A4 to jakaś parodia. Nie byłem w stanie zidentyfikować jaki jest powód takie zachowania z racji że nie znam się na tyle na drukarkach, ale wygląda to tak jakby drukarka używała rolki do pobierania papieru tylko od czasu do czasu.

Po wybraniu opcji drukuj słychać pozostałe rolki,drukarka obraca np tą która wypycha papier na końcu ale jak podejrzałem obserwując dokładnie drukarkę przy pracy, prawie nigdy dolna rolka nie jest używana a to ona wciąga papier do drukarki.

Drukarka nie próbuje nią obracać w rezultacie na komputerze pokazuje się kod 1008 : skończył się papier.

Od czasu do czasu rolka się rzeczywiście uruchamia, ale nie znalazłem reguły kiedy tak się dzieje.

Czego próbowałem:

- wyczyściłem rolki manualnie wielokrotnie alkoholem

- zamieniłem na próbe miejscami rolkę w kasecie dolnej na tą w kasecie górnej

- przewróciłem gumę z rolki na lewą stroną, na pewnych forach pisali że pomaga default_smilies_bigsmile.gif

- zainstalowałem od nowa oprogramowanie i sterowniki z oficjalnej strony producenta

 wyczyściłem rolki kilka razy używając funkcji czyszczenie rolek - o dziwo rolka obraca się poprawnie i ciągnie bardzo mocno co już całkowicie zbiło mnie z tropu ????

 

Papier który podaję drukarce to foto 250g, próbowałem też z kredą 200g też bezskutecznie.

 

Jest tu jakiś expert który potrafi wyjaśnić te czary? Z góry dzięki za wszelką pomoc.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hej,

 

Dzięki za pomoc z poprzednią sprawą. tamten problem udało się rozwiązać, po tym jak papier się skończył kupiłem zwyczajny papier o mniejszej gramaturze i przez pół roku nic się nie działo, a teraz niestety znowu coś ;/ .