Jump to content

Problem po wymianie tuszy na zamienniki, Brother DCP-J152W


bożena70

Recommended Posts

Witam. Kupiłam niedawno cztery zamienniki do swojej drukarki Brother DCP-J152W na Państwa stronie, ale po zainstalowaniu ich w drukarce napotykam na problem. Na poczatku na drukarce nie miga pomarańczowy wykrzyknik i wszytko zdaje się w porządku. Jednak po wydrukowaniu strony zaczyna on mrugać, a na wyświetlaczu pojawia sie komunikat: "Nie można wykryć" - komuikat odnosi się do trzech kolorowych tuszy, ponieważ na dole pokazane są ich ikonki. Wyjmuję zatem każdy z nich, zakładam z powrotem i potwierdzam założenie odpowiedniego koloru. Po wykonaniu tej czynności ze wszystkimi tuszami moge wydrukować stronę. Jednak zaraz po skończeniu drukowania komunikat pojawia się ponownie i jedynym sposobem na wydrukowanie kolejnej strony jest powtórzenie tej męczącej czynności z wyjmowaniem i wkładaniem tuszy. Czarny tusz także próbowałam wyjmować i zakładać z powrotem. Efekt jest taki sam.

Pomoc techniczna, pochodząca od apliakcji na komputerze, przenosi mnie jednak jedynie do strony producenta, na której mogę przeczytać jedynie o tym, że należy używać tuszy oryginalnych, a nie zamienników.

 

Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Co jest w ogóle przyczyną tego problemu?

Kody, które znajdują się na poszczególnych kolorach, w kolejności: M, C, Y, BK to B-LC123M, B-LC123C, B-LC123Y, LC 123.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...